ИНФОРМАЦИЯ
СТАРТИРА ПРИЕМ НА ЗАЯВЛЕНИЯ ПО ПРОЕКТ BG05M9OP001-6.002-0065 „ПАТРОНАЖНА ГРИЖА + В ОБЩИНА ЗЛАТОГРАД“
От 12.04.2021 г. започва прием на заявления за предоставяне и ползване на социално – здравната услуга по Проект BG05M9OP001-6.002-0065 „Патронажна грижа + в община Златоград“, по Процедура: BG05FMOP001-6.002 „Патронажна грижа +“, по Оперативна програма ”Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
Патронажната грижа ще се предоставя в периода 01.06.2021 г.- 31.05.2022 г. със следните дейности:
- Медицинска рехабилитация
- Двигателна рехабилитация
- Психологическа подкрепа
- Домашен помощник
I.За ползване на мобилната социално-здравна услуга, която ще се предоставя по домовете от квалифициран персонал, могат да кандидатстват:
Хора с увреждания; възрастни хора в невъзможност за самообслужване; лица над 54 г.; други уязвими групи, включително лица поставени под карантина във връзка с Covid-19; лица от рискови групи за заразяване с Covid-19.
След извършване на оценка на одобрените лица ще бъде предоставена комплексна услуга до 2 часа на ден - ежедневно или периодично, според потребностите, като не се допуска дублиране на дейностите с ползваните услуги/дейности по други програми и проекти.
Кандидатите за ползване на патронажната грижа подават следните документи:
- Заявление (по образец)
- Документ за самоличност (за справка);
- Документ за самоличност на законния представител – настойник, попечител (за справка);
- Експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие);
- Медицински протокол на ЛКК (копие);
- Други медицински документи - актуална епикриза и др. (копие);
- Удостоверение за настойничество/попечителство (копие);
- Декларация за информирано съгласие /по образец/.
II. За предоставяне на социално – здравната услуга „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“ Община Златоград набира следните специалисти:
- Медицински специалисти /медицински сестри/ – 2 бр.; /непълно работно време/
- Рехабилитатор - 1бр. – /непълно работно време/
- Психолог – 1бр; /договор за услуга/
- Домашни помощници – 3 бр. / на непълно работно време/
- Шофьор – 1 бр. / на пълно работно време/
Кандидатите за предоставяне на патронажната грижа подават следните документи:
- Документ за самоличност (за справка);
- Автобиография (по образец);
- Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на сертификат/и или удостоверение за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти за социални услуги;
- Декларация за обработка на лични данни (по образец);
- Декларация за информирано съгласие /по образец/
- Други документи
За Община Златоград документи се приемат в сградата на Център за социална рехабилитация и интеграция град Златоград на ул. „Славей“ №1, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа, в периода от 12.04.2021 г. до 07.05.2021 г.
Лице за контакт: Николай Шопов – Ръководител на проекта - 0894744396
ОЩЕ НОВИНИ
четвъртък, 03 Април 2025
308
понеделник, 04 Ноември 2024
169
понеделник, 08 Април 2024
10025
петък, 01 Март 2024
253
308
169
10025
253