ОБЯВА
ОБЯВА
Общинска администрация гр.Златоград на основание Заповед № 152 от 10.04.2009 г. на Кмета на община Златоград, чл.9а, ал. 2 във връзка с чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител и чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители
ОБЯВЯВА КОНКУРС
За длъжността: Младши експерт „Административно обслужване” към отдел „Административно-правно и информационно обслужване, обществени поръчки, стопански дейности и общинска собственост”. Съгласно заповед № 135 от 31.03.2009 г. на кмета на община Златоград, длъжността е определена за заемане от хора с трайни увреждания.
1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Област на дейност:
Административно обслужване
1.2. Цел на длъжността:
Длъжността "младши експерт" е свързана с подкрепа на дейността на по-високите длъжностни нива чрез събиране и систематизиране на информация, с обработка на бази данни, с проучване и обобщаване на различни практики, проблеми и алтернативни решения във връзка с дейността на администрацията; младшите експерти могат да осъществяват дейности по административното обслужване;
1.3. Изисквана минимална степен на завършено образование:
висше образование, степен професионален бакалавър по..
1.4. Специалност, по която е придобито образованието:
Публична администрация, икономическа или хуманитарна специалност
1.5. Години професионален опит:
не се изисква
1.6. Допълнителни изисквания:
- аналитична компетентност
- ориентация към резултати
- изграждане на отношения
- познаване на заинтересуваните страни
- комуникативна компетентност
2. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността:
- 335 лева.
3. Начин за провеждане на конкурса:
- тест
- интервю
4 . Необходими документи за участие в конкурса:
4.1. Заявление за участие в конкурса (образец);
4.2. Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (образец);
4.3. Декларация по чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител(образец);
4.4. Автобиография СV формат;
4.5. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
4.6. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг.
4.7. Решение на ТЕЛК, с което е установена степен на намалена работоспособност или намалена възможност за социална адаптация 50 и над 50 на сто.
Формулярите по образец се предоставят всеки работен ден в Общинска администрация гр. Златоград, ет. 5, стая 4 от 9.00 до 17.30 часа.
На кандидатите ще се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
5. Място и срок за подаване на документите:
Кандидатите подават заявленията лично в Общинска администрация гр. Златоград – ет. 5, стая № 4. Главен експерт „Човешки ресурси и бюджет” извършва проверка за наличие на всички документи описани в заявлението, като уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия. След проверката, с входящ номер и дата се регистрират само заявленията.
6. Краен срок за подаване на документите: 28.04.2009 година, 17.30ч.
Списъкът на допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Общинска администрация - Златоград и публикуван в електронната й страница.
Обявата е публикувана във вестник „Телеграф", в Регистъра на административните структури и на актовете на органите на изпълнителната власт, в страницата на Общинска администрация - http://www.zlatograd.bg и е изнесена на Информационното таблото за обяви в сградата на Общинска администрация – Златоград.
Приложение:
1. Формуляри образци за кандидатстване;
2. Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати за кобнкурс;